Picton en de overtocht

3 april 2017 - Picton, Nieuw-Zeeland

Ons plan was om nog een stukje te rijden van de Queen Charlotte Drive, een mooie route door het gebied rondom Picton. De dag daarna zouden we dan nog een wijntour op de fiets doen om vervolgens naar Picton te gaan. Helaas werd Max ziek, tandjes denken we. We besloten dat het fijner was meteen naar Picton te rijden met een tussen overnachting op een boerencamping aan de Queen Charlotte Drive.

Onderweg komen we weer een leuk koffie karretje tegen. Dit hebben we wel vaker en de koffie is heerlijk!! De camping is ook erg leuk! We krijgen een warme muffin en Max wat voer voor de schapen. Hij is echt gek op dieren. Ook de auto's komen weer goed van pas. Op de foto kijkt hij misschien niet blij maar hij is er gek op. Het weer is wat minder en dan is het fijn als hij zo lekker kan spelen.

Na deze camping rijden we door naar Picton. Stralend warm weer en we smeren ons weer in tegen de zon. We doen een kleine wandeling en bekijken Picton. Verder vooral rustig aan en maar eens even een was doen.

Op 1 april nemen we de boot naar het Noordereiland. We zijn erg benieuwd hoe het daar zal zijn. Gek genoeg zeggen de Nieuw Zeelanders zelf dat het niet zo leuk is als het Zuidereiland haha. Nou dat gaan wij zelf maar eens beoordelen.

1. Jantine:
    4 april 2017
    Noord is net zo mooi als zuid, maar dan weer héél anders! En neus dicht, hihi!
  2. Thefamilyontour:
    4 april 2017
    Jantine, ik loop hier al de hele tijd met een knijper op mijn neus.
    Ben benieuwd wat Noord ons nog meer te bieden heeft.
  3. Meghan:
    4 april 2017
    Ziet er goed uit!! Tijd vliegt voorbij.