Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
228

Over mij

Wij zijn Bianca in't Veld (36), Willemijn in't Veld (30) en Max in't Veld (1).

Vanaf 2012 hebben we een relatie en deelden ook gelijk de liefde voor "reizen".

Avonturen beleven, het gevoel van ultieme vrijheid, de liefde voor het onbekende, het relativeren en leren genieten van de kleine dingen in het leven ook al ben je ver weg. Wij kunnen genoeg redenen verzinnen om onze koffers/tassen in te pakken.

Over mijn reis

Voordat wij elkaar kenden en Max geboren was hebben we al veel van de wereld gezien.

Willemijn is bijv. op wereldreis geweest en heeft verschillende stukken van de wereld gezien zoals Alaska, Nepal, China en Tibet. Bianca is o.a. naar Zuid-Afrika en Canada geweest. Maar wat is er mooier om met je gezin te gaan reizen?

Wij hebben de knoop doorgehakt en wij zullen bijna 2 maanden met een camper door Nieuw Zeeland gaan trekken. Ons eerste grote avontuur als gezin, wat hebben wij er zin in!!!

Bezochte landen

Ik heb 27 landen (11%) bezocht:

België, Bulgarije, Canada, China, Curaçao, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Kroatië, Maleisië, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Swaziland, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.