Queenstown deel 2.

15 maart 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Onderweg naar Queenstown realiseren we ons dat we nog maar 1 nachtje in deze camper te gaan hebben. De andere nachten liggen we heerlijk in een cabin totdat we de nieuwe camper hebben.

Qua autorijden hebben we een ritme gevonden wat ons het beste lijkt. Een half uur rijden, cafe + koffie opzoeken, daarna ongeveer 1,5 uur rijden terwijl Max wordt verblijd met diverse filmpjes. Thuis kijkt hij niet zo vaak naar filmpjes, maar hier komen ze goed van pas. Hij vindt het rijden niet leuk.

Aangekomen in Queenstown staat er nog 1 ding op ons lijstje. Bibi wil graag mee scheuren in een jetboat. Zo gezegd zo gedaan. En weer hebben we geluk met heerlijk weer!

Terwijl Bibi in een jetboat tussen de rotsen door scheurt spelen Max en Willy op het strandje. Max blijft met een bezorgde blik naar het water kijken en lacht pas weer als mama weer veilig op de kant staat. Wat gaat er in dat koppie om?

Het was een gave ervaring, missie geslaagd.

1. Marjolein:
    15 maart 2017
    ooo wat ziet het er allemaal toch leuk en mooi uit zeg ! Jammer dat Max het rijden niet zo leuk vind, maar lang leve de Ipad. Zal thuis wel weer afkicken worden. Nu gewoon kiezen voor een oplossing die goed is. Lekker verder genieten dames, liefs uit zonnig Brabant
  2. Robert:
    15 maart 2017
    Wat een verstandige kleinzoon hebben we toch! Tuurlijk kijkt hij bezorgd naar het water, omdat zijn roekeloze moeder de stoere vrouw uithangt in een veel te snelle boot die rakelings langs messcherpe rotsen vaart... Nee hoor Bianca! Geniet er maar lekker van!
  3. Irene en Evert:
    Keep smiling!
  4. Simone:
    15 maart 2017
    Wat hebben jullie al veel gedaan zeg! En wat een mazzel met het weer (over het algemeen dan). Hier is het inmiddels heerlijk lenteweer. En nog een tip voor jullie dagelijkse koffiestop: mudcake! Dat was mijn dagelijkse suikershot. Veel plezier nog!