Haast

24 maart 2017 - Christchurch Airport, Nieuw-Zeeland

We hebben geen Haast.....zeker niet...zo heet het plaatsje waar we uiteindelijk beland zijn vandaag.

We besloten te rijden vanaf lake Wanaka en te kijken waar we uit zouden komen. Na een mooie stop boven aan het meer kwamen we al gauw bij The blue pools. Een korte wandeling langs te weg naar mooi blauw water. Dus Max in de draagzak en gaan. Wie we daar ook weer tegen kwamen zijn de zandvliegjes.....helaas. Ze prikken dus insmeren is noodzakelijk. De wandeling was zeker de moeite waard. Bizar hoe snel de natuur veranderd na een kort stukje rijden!

Na de wandeling is het tijd voor een boterham en Max zijn slaapje. Dit blijkt goed te werken en Max slaapt heerlijk. Toch nog even doorrijden dan?

In de middag komen we uiteindelijk aan in Haast. Hele lelijke camping, maar 1 van de fijnste die we hebben gehad. Een grote gezamelijke ruimte, gezellige mensen en erg leuk speelgoed voor Max. Max heeft de rest van de tijd alleen maar zitten spelen. Heerlijk om te zien! We besluiten niet te koken en met een lekker frietje en een biertje voor Bibi de dag af te sluiten. Bijzonder hoe je het dan zo heerlijk kan hebben zonder op een mooie locatie te zitten.

In Haast bezoeken we verder niks. Het plan is om de volgende nacht bij Fox glacier te slapen en daarna door te rijden naar Hokitika.

Wordt vervolgt.

1. Yvonne sterrenburg:
    23 maart 2017
    Ziet er mooi uit allemaal! Geniet er nog even van....goede reis verder!
  2. Lyanne:
    25 maart 2017
    PRACHTIG!!!
  3. Marianne:
    25 maart 2017
    Wat een leuke verhalen en wat fijn/leuk om jullie zo te volgen.
    Mooie natuur en leuke foto's. Groetjes XXXX